SEZNAMTE SE SE ZAKLADATELI: ROBERTEM A JONASEM

SEZNAMTE SE SE ZAKLADATELI: ROBERTEM A JONASEM

Slavíme 50 let! Při této příležitosti jsme se chtěli dozvědět více o dvou pozoruhodných mužích, kteří založili Oriflame. Mike Hibbs se setkal s Robertem a Jonasem af Jochnick a položil jim několik otázek.

Když Robert a Jonas dali před 50 lety výpověď v úspěšných společnostech, lidé si mysleli, že se zbláznili. Oba bratři však měli velký nápad – a ještě větší ambice. A s pomocí neochvějné sebedůvěry a pozitivního přístupu se jim podařilo udělat z jejich nové firmy Oriflame jednu z největších kosmetických společností na světě.

Na otázku odkud pochází jejich vítězné sebevědomí odpověděli jednoznačně – získali ho jeden od druhého. Od dětství byli velmi soutěživí, vždy se hodně věnovali sportu a doma organizovali soutěže. Podle jejich sestry dokonce závodili, kdo z nich doběhne dříve do školy. Soutěžit nikdy nepřestali. A právě tato vlastnost hrála významnou roli v dalších letech úspěchu Oriflame.

„Byli jsme velmi zvyklí bojovat za to, čemu jsme věřili. Měli jsme to zakódované v DNA. Další důvody spočívaly v naší výchově a vlastně i v tomto druhu podnikání – bylo v tom hodně nadšení,“ říká Robert.

Tato bojovnost je dobře patrná; stačí se podívat, jaké výzvy všichni v Oriflame během let překonali. Jakoby ani neznali problémy – vše viděli jako příležitosti. Příležitosti měnit věci k lepšímu.

„Nikdy se nevzdávejte. Vždy existuje nějaká lepší cesta. Podnikání je úspěšné tehdy, když jste zahnaní ke zdi a přesto naleznete cestu ven,“ říká Jonas.

Jejich vítězná mentalita je očividně nakažlivá; každý, kdo se během let přidal k Oriflame, sdílí stejnou ohromnou energii a hodnoty. Robert a Jonas se nikdy nevzdali. Zvláště si dali záležet při hledání ředitelů poboček v jednotlivých zemích. Věděli, že výběr stejně smýšlejících lidí je pro udržení správné kultury Oriflame velmi důležitý.

A totéž samozřejmě platí i pro obchodní sílu – kosmetické poradce. Oriflame se rychle stal magnetem pro lidi snažící se změnit svůj život a životy ostatních. Tito lidé se stali symboly úspěchu v Oriflame – symboly úžasných věcí, které můžete zažít, když se připojíte k Oriflame.

Jonas se za těmito dny ohlíží s velkou radostí a spokojeností: „Bylo neuvěřitelně vzrušující setkávat se všemi těmi lidí. Mnozí nám říkali, že jim chybí sebevědomí a nedokáží mluvit s jinými lidmi, a my jsme jim na to odpovídali: ‚Budete se divit. Za pár let z vás bude lídr a budete stát na pódiu.‘ A měli jsme pravdu, přesně to se stalo. “

Když Jonas s Robertem sledují pozitivní změny v životech lidí, cítí velkou hrdost.

„Jsme opravdu šťastní, když vidíme, že jsme pomohli změnit životy lidí k lepšímu. Je to nádherný pocit.“ říká Robert. „Tato obchodní příležitost umožnila mnoha lidem splnit si sny – poslali děti do dobrých škol, využili šanci stát se podnikateli a dosáhli osobního rozvoje.“

Oba bratři jsou přesvědčeni o tom, že nabídka obchodní příležitosti je neuvěřitelně inspirativní – je to něco, co může vnést do života nový smysl. Jsou přesvědčeni, že všechny dobré věci by měly být přístupné každému – nejen privilegované elitě. Jednoduše řečeno, Oriflame nabízí každému příležitost plnit si sny a změnit svůj život – vypadat, cítit se a žít lépe.

„Napadlo tě někdy, že změníme život tolika lidem?“ zeptal se během rozhovoru Robert svého bratra Jonase.

A rozdíl není jen v penězích. Bratři si rychle uvědomili, že díky této práci kosmetičtí poradci rostou. Také postřehli, že čím výše se poradce dostal na cestě k úspěchu, tím více se cítil součástí rodiny Oriflame.

“Oriflame je rodinné podnikání s rodinnými hodnotami.”

Tyto rodinné hodnoty jsou jádrem našeho podnikání. Skutečnost, že jsou Jonas a Robert bratři, měla na všechno přirozeně velký vliv. Řada firem se snaží napodobit rodinné hodnoty, je však zjevné, že realita se napodobit nedá. Robert i Jonas byli svědky toho, jak atmosféra Oriflame přitahuje nové lidi – někdy se přidávaly i celé rodiny.

Ať už je společnost jakkoli velká, úspěch vždy spočívá v detailech. Laskavý vztah těchto bratrů, jejich přirozená schopnost střízlivé komunikace a jejich jednání s lidmi s pozitivním a chápavým přístupem – právě tyto drobné, ale extrémně silné charakteristiky byly hnací silou Oriflame během posledních 50 let. A to bude platit i řadu dalších let.

Zdroj: www.oriflame.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *