Zdravé Omega 3

Nejspíš jste už slyšeli o Omega 3. Ale věděli jste, co to doopravdy je a proč je potřebujeme? Vysvětlení není problém, během pár minut se dozvíte ještě mnohem více.

Co je Omega 3?

Omega 3 jsou typy mastných kyselin, které jsou důležité pro naše zdraví. Patří do skupiny polynenasycených tuků.

TUKY
NENASYCENÉ
Mononenasycené a polynenasycené NASYCENÉ
Omega3

Musíme je přijímat ve stravě, protože tělo si neumí dostatečné množství vyrobit. Proto se jim někdy říká esenciální (nezbytné).
Nejdůležitější typy Omega 3 jsou:
• EPA (Eikosapentaenová kyselina)
• DHA (Dokosahexaenová kyselina)

Proč potřebujeme Omega 3?

Tyto mastné kyseliny mají mnoho zdravotních benefitů pro naše tělo. Mezi ty nejznámější patří pozitivní efekt na zdraví našeho srdce.  Omega 3 mastné kyseliny mohou snižovat hladinu triglyceridů a zvyšovat hladinu HDL (“hodného” cholesterolu) v krvi a také optimalizovat krevní tlak.

Kromě benefitů pro srdce je ještě mnoho dalšího, co můžou Omega 3 pozitivně ovlivnit. Věděli jste například, že tyto mastné kyseliny jsou součástí buněčných membrán a jsou tím pádem zásadní pro zdravé buňky?

Specifické benefity EPA a DHA

Naše tělo využívá EPA pro produkci molekul, kterým se říká eikosanoidy, které hrají důležitou roli v mnohých fyziologických procesech a omezují zánět v těle.

DHA je důležitý strukturální komponent naší kůže a sítnice našich očí. DHA je také zásadní pro vývoj a fungování našeho mozku v dětství, stejně jako fungování mozku v dospělosti.  Pokles DHA později v životě je také spojován se zhoršeným fungováním mozku a nástupem nemocí typu Alzheimerovy choroby.

Nová evidence také ukazuje, že příjem doplňků stravy s Omega 3, používaný jako doplňková léčba deprese, redukuje symptomy deprese účinněji než samotná antidepresiva.

 

\

Krásná kůže

Existují faktory, které ovlivňují naši kůži a které nemůžeme ovlivnit – genetika a věk například. Dobrou zprávou je, že je ale mnohem více faktorů, které ovlivnit můžeme, jako vystavování se slunci, produkty pečující o naši pleť zvenčí a také samozřejmě výživa naší kůže zevnitř, tedy to, co jíme.

Když přijde na péči o naši kůži zevnitř, určité živiny jako Omega mastné kyseliny pomáhají kůži bojovat se záněty a posilují ochrannou tukovou vrstvu kůže. Tyto esenciální mastné kyseliny také podporují elasticitu a hydrataci naší kůže, pomáhají kůži s hojením.

 

Kde najdeme Omega 3

Jak je vidět, Omega 3 mastné kyseliny jsou nezbytně důležité pro naše optimální zdraví v mnoha ohledech.

Jídla bohatá na Omega 3 jsou tučné ryby, jako losos, sardinky, sledi a makrely. Rybí olej a mořská řasa také obsahují Omega 3.

Budeme-li jíst tyto tučné ryby dvakrát až třikrát týdně, zajistíme si dostatečný příjem pro naše zdraví.
Kdy bychom měli užívat doplněk stravy Omega 3?

Pokud nejíme tučné ryby v doporučeném množství, měli bychom zvážit doplněk stravy pro zajištění dostatečného množství esenciálních Omega 3 pro optimální zdraví.

 

Oriflame Omega 3

KOUPIT >>

Wellness by Oriflame může pomoci v doplňování denního příjmu Omega 3. Dvě kapsle denně poskytují optimální dávku esenciálních mastných kyselin (150 mg EPA, 100 mg DHA) bez zbytečných ingrediencí navíc.

Náš doplněk stravy Omega 3 je v nejvyšší kvalitě a čistotě díky 5-krokovému čisticímu procesu.
Mastné kyseliny se získávají z malých, divoce žijících rybek, což minimalizuje dopad na oceán a tím pádem je výrobek i ekologicky udržitelný. Je dokonce certifikován organizací ‘Friend of the Sea’ (Přítel more).

Dalším benefitem je, že kapsle obsahují jenom rybu, dokonce i želatina je rybí.

Užívejte s vědomím, že děláte to nejlepší pro své zdraví!

 

Zdroj: www.oriflame.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *